Platby, reklamace a vrácení zboží

Obecné instrukce

Převodní příkaz

Momentálně akceptujeme pouze platbu převodním příkazem, počkejte prosím na další e-mail, ve kterém Vám zašleme podklady a další informace potřebné k platbě. Objednávka se začne zpracovávat okamžitě po přijetí platby. K přepravě používáme Českou poštu a.s. a balíček k vám bude expedován jako Balík do ruky. Všechny položky nabízené v e-shopu jsou skladem. Odesíláme obratem po přijetí platby.

Vrácení zboží

Lhůta pro vrácení zboží je 14 dnů od obdržení Vaší objednávky.

Prosíme Vás o vrácení ve lhůtě 14 dnů.

Dbejte prosím na to, aby zboží bylo s původní cedulkou, nenošené, čisté a nepoškozené. V opačném případě nemůžeme zboží přijmout zpět, jelikož je neprodejné.

Vzorový dokument pro odstoupení od smlouvy najdete zde.

Děkujeme za pochopení.

Výměna zboží

Omlouváme se, ale z technických důvodů neprovádíme výměnu zboží.

Pokud potřebujete zboží vyměnit, prosíme o klasické vrácení zboží a o vytvoření nové objednávky přes náš e-shop.

Reklamace

V případě, že jste zjistili na zboží vadu, napište nám prosím na slavka.kylarova@seznam.cz, kde se domluvíme na dalším postupu.

Na vyřízení reklamace je ze zákona lhůta 30 dní. Většinou je vyřizujeme daleko rychleji. O postupu vyřízení reklamace Vás budeme informovat.

Vrácené zboží musí být vyprané a čisté.

Vzorový reklamační formulář najdete zde.

Nákupní košík